miercuri, 31 octombrie 2012

Bancuri.....:))))

Femeile sunt ca fructele. Au forme şi culori diferite, aroma şi gustul diferă de la una la alta… Problema apare când îţi dai seama că îţi place salata de fructe… - De ce sunt ţiganii muzicieni ?- Pentru că dorm pe “sol” şi vorbesc cu “fa”. .................................................................................. - Imaginează-ţi, ieri mă sună un tip şi-mi spune că-mi rupe capul dacă mai merg la nevastă-sa… - Păi nu te mai du! - Da, dar nu mi-a spus cine e nevastă-sa! .................................................................................. Şeful către noii angajaţi: – Nu mă priviţi ca pe un şef, ci ca pe un prieten care are mereu dreptate. .................................................................................. 90% dintre femei au recunoscut că nu le plac bărbaţii îmbrăcaţi în roz. În mod ironic, 90% dintre bărbaţii îmbrăcaţi în roz au recunoscut că nu le plac femeile. ............................................................................. Două blonde la o recepţie simandicoasă, după ce au defilat pe la bufet una-i spune celeilalte:- Dragă, hai să plecăm! Vinul cică e vechi, icrele sunt negre! ..................................................................................... Am intrat într-o reprezentanţă auto şi i-am spus managerului:- Soţia mea ar dori să discutaţi despre Loganul din vitrină.Managerul:- Îmi pare rău, domnule, dar nu avem nici un Logan în vitrină.- Credeţi-mă pe cuvânt… acum aveţi! ........................................................................... - Ioane,zice Maria, a cazut o stea, pune-ti o dorinta. - Mi-am pus-o! - Pune-mi-o si mie! .................................................................................... Sotia intreaba sotul, care pleaca la mare fara ea: - De ce nu ti-ai pus verigheta? - Verigheta? Pe caldura asta? ................................................................................ Sotul vine seara acasa obosit si nervos. Sotia ii sare bucuroasa in brate: - Dragul meu, sunt insarcinata! - Si tu? .................................................................................... Poliţia a bătut la uşa mea astăzi:. -"Unde ai fost azi-noapte la ora 8:05 ?" ma întreaba ofiţerul. -“E oarecum jenant sa va spun, dar la ora 8 am urcat cu sotia mea in camera sa facem dragoste” i-am zis. "Asta e adevărat," striga soţia mea din hol ", dar dracu 'ştie unde a fost la 8:05!" .................................................................................... Orice mamă trage nădejde ca fiica ei să aibă noroc de un soț mai bun decît a avut ea. Pe de altă parte,e absolut convinsă că fiul ei nu va avea noroc de o femeie cum a avut taică-su. ..................................................................................... Studiu! În România, la fiecare 30 de secunde, o femeie este bătută. Bine, presupun că urmează să apară și un contrastudiu care va spune că în restul de 29 de secunde femeia nu tace. .................................................................................. Într-o intreprindere de producție: „Stimate lucrătoare Dacă purtați halate lungi și largi,feriți-vă de organele în mișcare ale utilajelor. Dacă purtați halate scurte și strîmte,feriți-vă de organele în mișcare ale mecanicilor de întreținere. Conducerea .................................................................................... - Doctore, îmi pierd părul! Ce să fac că să-l păstrez? - Puneţi-l într-o cutiuţă! ................................................................................... M-am plimbat prin tot cimitirul, citind inscripţiile de pe panglicile coroanelor de flori: de la soacră, de la soţie, de la vecini, de la prieteni… De la bere n-a murit nimeni! .................................................................................... Ea : Sa stii ca mi-am dat seama ca ai chef de cearta.. - Adică Luni, Marți, Miercuri.....toată săptămâna.... ți-au plăcut macaroanele cu brânză făcute de mine, iar acum , dintr-o data , brusc, nu îți mai plac! ............................................................................ - De ce sus albim si jos nu? - Pentru ca sus avem necazuri, jos numai bucurii. .................................................................................... Am încercat sa evit vodca astăzi, dar este cu 40% mai tare decât mine. ............................................................................ Iarna grea, zapada mare, o poteca ingusta prin zapada. O doamna se indreapta catre casa. Din sensul opus vede indreptindu-se catre ea o namila cu bratele intinse, clatinindu-se. Speriata, isi aduna puterile si cind tipul vine aproape se repede la el si ii da un sut zdravam intre picioare. Se aude zgomot de sticla sparta , zboara cioburi in toate partile, iar individul striga, exasperat: - Obsedatelor! E al treilea geam pe care mi-l spargeti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu