miercuri, 14 noiembrie 2012

Bancuri....

Doamna Smith era sigura ca sotul o inseala cu servitoarea, asa ca s-a hotarat sa-i intinda o cursa: i-a dat liber servitoarei in weekend, dar nu i-a spus sotului.... Seara in pat, sotul, ca de obicei, s-a plans de dureri de burta ingrozitoare si a sters-o la baie. Imediat sotia a intrat in camera servitoarei si s-a ascuns sub plapuma. Nici n-a intrat bine pe usa, ca el a si sarit direct pe ea, fara niciun cuvant si a trecut la treaba. Dupa ce a terminat, in timp ce el inca gafaia, sotia triumfatoare spuse: - Nu-i asa ca nu te asteptai sa ma gasesti in patul asta? si aprinse lumina. - Nu, doamna, raspunse gradinarul. ------------------------------------------------ Judecătorul: - De ce i-ați dat soțului cu telecomanda-n cap? - Pentru că televizorul era prea greu! ------------------------------------------------ Am avut o discuţie aprinsă cu soţul meu şi acum el nu fumeaza, nu bea şi nu merge la alte femei... Stă liniştit în camera de reanimare... ------------------------------------------------ - Vecineee, ai primit scrisoarea de la mine? - Care, aia în care mă rugai să-ţi imprumut 2 milioane? - Da - Nu, nu am primit-o… ------------------------------------------------ - Alo, Ioane, hai la o bere la baru' din colț. - Păi, cand te-am sunat eu acum o oră, ai zis că ai o migrenă îngrozitoare! - Aveam, da' acum a plecat la cumpărături. ------------------------------------------------ Apel către Matrimoniale: - Știți..io sînt băiat nepretențios..aș dori o fată care să fie frumoasă... deșteaptă... ăă... să știe să gătească... - Avem. Hotărâți-vă pe care-o vreți dintre astea. ------------------------------------------------ - Scuzati-ma, imi datorati o mie de lei! - Nu va faceti griji! Va scuz! ------------------------------------------------ Care este cel mai bun vin? Vin la tine! Care este cel mai prost vin? Vin degeaba. ------------------------------------------------ În lift: - Vaai,domnule, băiețelul vă seamănă leit! - Șșșt..e copilul vecinului... ------------------------------------------------ El: - Vecinu mi-a zis că are două amante, și nevastă-sa habar n-are. Ea: - I-auzi al dracului... și care-o fi a doua? ------------------------------------------------ - Bă, io totdeauna îmi țuc muierea cînd plec d-acas'! - Și io. Da' după ce pleci tu. ------------------------------------------------ Intr-o zi o tanara femeie cauta in tot orasul un cadou pt. sotul ei. La un moment dat trecand pe langa un magazin cu animale, isi zice: "Da' de ce nu i-as cumpara un animal mic de companie? !?" Intra in magazin si se opreste in fata unei broaste. Pretul afisat era exorbitant: 1 000 euro. Intrigata se idreapta spre vanzator intrebandu-l: - Ce are de special aceasta broasca pt. a costa asa de mult??? - Costa asa de mult pt. ca fece sex oral mai bine decat o zeita. Femeia isi zice atunci ca ar fi un cadou foarte original si ca in mod sigur o sa-i faca placere barbatului ei (mai ales ca ei nu prea ii place sa faca asta...). Cumpara broasca si pleaca bucuroasa. Seara i-o ofera soţului, ii ureaza "La multi ani" si se duce la culcare. Pe la 3 dimineata o trezesc niste zgomote ciudate. Sotul ei nu era langa ea. Era in bucatarie cu sortul pus, plin de faina din cap pana-n picioare, cu borcane desfacute peste tot, sucul de rosii pe foc etc. etc. si cu broasca langa el (care se uita la el cu ochii bulbucati) - Dar ce faci draga la ora asta??? Barba-su ii raspunde: - Daca reusesc sa o invat sa si gateasca... tu va trebui sa te cari !!! ------------------------------------------------ Alinuta vine acasa de la scoala. - Mama, asa cum traim noi, e la fel ca la animale, nu? - Asa s-ar putea spune. - Atunci eu sunt practic vitelusa? - Asa s-ar putea spune! - Si tata ar fi taurul? - Nu, taica-tu e boul, pe taur nu-l cunosti tu! ------------------------------------------------ Intra unu micut intr-un bar si intreaba: - Al cui este pitbulul ala de afara? Se ridica unu mare, chel, si zice: - Al meu, ai vreo problema cu el? La care micutul ii zice: - Nu, doar ca s-a inecat cu un chihuahua! ------------------------------------------------ In Caracal in fata unui bloc cu 4 etaje, un taran cosea linistit iarba ..hrrrsssht .. hrrrsssht .. Deodata apare in zbor un deltaplanist, care purtat de o pala de vant se izbeste de bloc cu deltaplanul lui si se prabuseste in fata taranului. Dupa care taranul intrigat rabufneste: " Tara de cacat, atentate de cacat!" ------------------------------------------------ Un baietel privea atent la un preot care-si repara gardul de la gradina. - De ce ma privesti asa de atent, fiule? - Vreau sa aflu ce zice un preot cînd îsi da cu ciocanul peste degete! ------------------------------------------------ Nenea Nistor, om batran si bun crestin, doreste sa emigreze. Este intrebat de ce. -Datorita homosexualitatii. -Cum asa? -Pai, in timpul nazistilor se pedepsea cu moartea, apoi cu inchisoarea, iar acum este permisa prin lege. As dori sa emigrez pana nu devine obligatorie. ------------------------------------------------ Inainte aveam o viata foarte activa: jucam tenis, fotbal, biliard, sah. Participam la raliuri. Dar totul s-a terminat cand mi s-a stricat calculatorul .... ------------------------------------------------ Seful ii spune angajatului: - Faci totul atat de incet! Gandesti incet, scrii incet, vorbesti incet, te misti incet! Faci vreun lucru repede? - Da, obosesc repede! ------------------------------------------------ Un angajat intarzie la serviciu, seful sau nervos tipa la el: -Ar fi trebuit sa fii aici la 8:30! Tipul raspunde: -De ce? S-a intamplat ceva la 8:30? ------------------------------------------------ Pacientul: Doctore, imi cade rau parul. Ce puteti sa-mi dati să-l păstrez? Doctorul: O cutie de pantofi. ------------------------------------------------ Seful meu a venit într-o dimineaţă şi m-a prins cu secretara. Mi-a zis foarte furios : - Pentru asta te platesc eu pe tine ? - Nu sefu, treaba asta o fac gratis . .. ------------------------------------------------ Nevasta către soţ: - Dragule, tu nu îmi spui niciodată că mă iubeşti. Soţul: -Ți-am spus o dată. Dacă o să fie vreo schimbare, te anunț! -------------------------------------------------- -Alo, draga mea, ce-ți place mai mult, bananele sau căpșunii? - Ești la piață? - Nu, la farmacie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu