miercuri, 13 februarie 2013

Tepari din GALATI si din TULCEA-Tudose Vasile si Paraschiv Iulian Adrian

Atentie si la userul @ADI pe forum de 4x4 pe numele lui PARASCHIV IULIAN ADRIAN,din GALATI strada TUNETULUI 49 telefon 0749820093 si +393896512453 in Italia/Ravena In august 2012 l-am ajutat cu o inmatriculare in Bulgaria si din " neatentie" omul nu a venit cu cash pentru plata inmatricularii.Cardul omului nu a avut suficienti bani si motivul a fost ca angajatorul italian nu i-a livrat banii in timp util.Am inghitit "galusca" si i-am platit din buzunarul meu o diferenta de 200 euro pentru a putea lua masina de acolo cu acte cu tot urmind sa ii retituie cit mai curind posibil,el urmind sa ajunga urgent in Italia la munca. Nu a mai raspuns la telefon si nici la mail nici pina la ora la care scriu aceste rinduri.La prejudiciu se adauga si tractarea si comisionul meu ambele neincasate. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Alt caz este a cuiva de pe forum care a garantat 100% pentru o cunostinta ca este de buna credinta si ca ma roaga sa ii fac o asigurare de BG in valoare de 70 euro si sa o trimit prin curier cu ramburs.Asa cum intuiti cunostinta nu s-a dus sa ridice plicut cu toate ca inainte "abea nevoie urgenta de asigurare" si nici nu a mai raspuns la telefon.Colegul nostru nu a putut lua legatura nici el cu "cunostinta 100% sigura".Asa ca tot eu am ramas cu paguba. Cunostinta se numeste:TUDOSE VASILE Localitatea Loc. Colina Com. Murighiol Judet Tulcea 0746929629 sau 0758275278 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Internetul are memorie lunga si poate va ajuta pe altii sa se fereasca de acesti indivizi,mai ales ca cel de al doilea mai are de vinzare citeva masini si o casa prin delta.Mare atentie la tepe! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Morala pentru mine: Romanii sunt curve si trebuie lucrat numai cu banii inainte. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu