sâmbătă, 7 decembrie 2013

Atentie la reincarcari cartela!-Magazin Cosmote-MARITIMO CONSTANTA-Pastrati mereu bonul de casa!!!!!!!!!

M-am dus sa imi reincarc cartela pentru telefonul mobil care sta la birou.Am platit pentru reincarcare de 10 euro,adica 55 ron.Toate bune si frumoase pina ajung la birou si vad mesajul de reincarcare de 6 euro.Am mers inapoi dupa citeva zile si au verificat si au vazut ca am primit doar 6 euro de la reincarcare.Urmeaza sa ma duc din nou cu bonul fiscal(daca nu il aveam...adio diferenta de 4 euro)si sa imi faca o reincarcare de 4 euro.Bonusul nefiind acela si ca la 10 euro.Drumurile mele cine le plateste?Timpul?Sa fie o greseala sau ciupeala tipic romaneasca in care se stie ca lumea nu pastreaza bonul? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu